Amerikietiški parduotuvių tipai populiarėja ir Lietuvoje. Tiesa, jie čia kartais vadinami kiek kitaip. Bendram supratimui pateikiame klasifikaciją, kaip vadinamos prekybos vietos už Atlanto. Tuo labiau, kad mūsų verslininkai mėgsta angliškus pavadinimus ir kartais juos vartoja ne taip, kaip reikėtų.

1. Shop — nedidelė arba specializuota parduotuvė.

2. Store — didelė parduotuvė arba mažas prekybos centras.

3. Neighborhood Markets — gyvenamuosiuose rajonuose įkurtas parduotuvė. Paprastai čia šalia maisto prekių parduodamos ir buitinės chemijos prekės, įvairios smulkmenos. Dažnai būna ir vaistinė. Prekyba vaistais JAV reglamentuojami kitaip nei pas mus. Medikamentai parduodami degalinėse ir paprastose maisto prekių parduotuvėse.

4. Department store — didelė parduotuvė su daugybe įvairių skyrių ir dideliu asortimentu.

5. Mall — milžiniškas prekybos centras, kurio teritorijoje įsikūrę daugybė mažesnių parduotuvių, siūlančių įvairiausią asortimentą. Taip pat čia yra pramogų zona su kinoteatras, kavinėmis, atrakcionais.

6. Supercenter — milžiniškas prekybos centras. Paprastai plotas didesnis kaip 20  tūkstančių kvadratinių metrų. Nuo „Mall“ skiriasi tuo, kad orientuojasi ne į pramogas, bet į prekybą ir išpardavimus. Pagrindiniai klientai – šeimos, kurios atvažiuoja apsipirkti visai savaitei.

7. Closeout Store — išparduotuvės.

8. Outlet mall — didelės išparduotuvė. Paprastai čia prekiaujama praėjusio sezono rūbais, avalyne ir kitomis prekėmis, kurios jau išimtos iš įprastinių prekybos centrų lentynų. Kainos tuo pačiu žemesnės nei kitur.

9. Discount Department Store – pažodžiui tai pigių prekių univermagas. Skirtingai nuo išparduotuvių, jų pagrindinis arkliukas ne praėjusio sezono arba akcizinės prekės, o prekyba žemesnėmis kainomis nei pas konkurentus. Šūkis „Save money. Live better“ — „taupyk pinigus, gyvenk geriau“.

10. Cash & Carry — didmeninės parduotuvės, kuriose prekes reikia pirkti dideliais kiekiais. Todėl ir kainos būna žemesnės.