Žmogus, kurie ieško būsto, pirmiausia žiūri į nuotraukas. Tik vėliau jis skaito tekstą ir analizuoja pasiūlymą.

 

Kalbant apie nuotraukas, jei neturite pažįstamo profesionalaus fotografo, savo būstą galite įamžinti patys. Tam reikės bent jau brangesnės „muilinės“ ir trikojo ar kito stabilaus pagrindo. Fotografuokite visus kambarius, prieš tai juos sutvarkę. Skalbiniai antrame plane ar ant grindų ir stalų išmėtyti daiktai nuteikia nemaloniai. Ar jūs pats norėtumėte važiuoti į būtą, kurio šeimininkuose net skelbimuose nesivargina jo sutvarkyti?  Fotosesijai rinkitės vidurdienį, kai pro langus patenka daugiausia saulė. Nepaisant to, įjukite visas buto lempas, kurios tik yra.

Fotoaparatą statykite ant trikojo, ar bent jau pasidėkite ant kėdės ar tvirto pagrindo. Tai leis fotografuoti ilgesniais išlaikymais ir nuotraukos bus kokybiškesnės.

Nekilnojamojo turto agentūrų darbuotojai naudoja vieną gudrybę – vadinamąsias HDR nuotraukas. Taip vadinamos fotografijos, kuriose visos detalės ryškios. Jų paslaptis – nuo trikojo skirtingais išlaikymais tas pats kambarys įamžinamas skirtingais išlaikymais. Vėliau šios nuotraukos specialios programos pagalba sujungiamos į vieną. Taip gaunamas kur kas gražesnis vaizdas nei fotografuojant „įprastai“. Kai kurie naujesni fotoaparatai turi šią funkciją ir nuotraukų papildomai apdoroti nereikia. Tą atlieka pats fotoaparatas. Tik reikia pasirinkti tinkamus nustatymus.

Skelbimo tekstas tai antras pagal svarbą kriterijus, pritraukiantis potencialaus kliento dėmesį. Pirmiausia, reikia trumpai ir aiškiai, be lyrikos, išdėstyti savo būsto privalumus ir trūkumus bei pateikti esminę informaciją. Žmogui įdomu rajonas, namo aukštas, gatvė, šildymo kainos, ar šalia yra mokyklų ir darželių. Būtinai nurodykite kambarių skaičių, plotą ir kainą. Žmogus, skaitantis keliolika skelbimų, gali ir nesusigundyti paskambinti neaiškiai aprašyto buto šeimininkui.

Paskutinis patarimas – venkite saldžių frazų. Pavyzdžiui, butų valandai šeimininkai kartais rašo „džiaugsimės jūsų vizitu“ arba „maloniai laukiame visų svečių“. Tai nieko nepasakanti informacija, kuri dažnai tiesiog parodo, kad savininkas neprofesionalas.