Jei reikia keltis iš vieno biuro į kitą. Vienas svarbiausių kriterijų, kad pakeitus dislokacijos vietą žmonės galėtų dirbti jau pirmą dieną po perkraustymo. Kai reikia uždirbinėti pinigus, dvi savaites kuistis dėžėse, rūšiuoti daiktus ir pirjunginėti telefono bei interneto linijas per brangus malonumas.
Kelios rekomendacijos jums padės sutaupyti nemažai laiko ir pinigų.

Darbo vietos pakeitimui renkitės iš anksto. Pirmiausia inventorizuokite visą turtą, kurį teks pervežti. Jei šis sąrašas bus parengtas bent prieš savaitę prieš dieną X, turėsite laiko viską apgalvoti ir pakeisti.reikalingas detales.

 Darbuotojams ir kraustymo įmonei aiškiai suformuokite užduotis ir parenkite veiksmų planą. Žmonės turi žinoti kada ir ką jiems reikės daryti. Jei nuspręsite keltis darbo dieną, atminkite, kad tai kelioms dienoms gali sutrikdyti visą įmonės darbą.

 Iš anksto nubraižykite naujo biuro planą ir paskirstykite, kur konkrečiai bus įrengtos naujos darbo vietos, kur sėdės visi darbuotojai, stovės biuro technika.

Norėdami išvengti barnių ir keistų diskusijų kolektyvo viduje, o po to ir kėdžių perstumdymo, su naujuoju planu supažindinkite darbuotojus. Geriau stalus stumdyti ant popieriaus lapo nei realybėje. Tuo pačiu sutaupysite laiko ir jungdami kompiuterius ir kitą reikalingą techniką. Instaliacijos klojimą galima užsakyti iš anksto.  
 
Jei renkatės profesionalius kraustytojus, pasidomėkite jų reputacija. Mikroautobuso pavėlavimas dviems valandoms ar slunkiai krovikai iš jūsų gali papildomai atimti dvi bangias darbo dienas. Tiesiog iš naujo pradėti veiklos nespėsite, o neveikiantis biuras ir dirbti negalintys žmonės kur kas brangesnis malonumas nei keliais procentais brangesnė paslaugų įmonė.

Verta atkreipti dėmesį ir į tokias smulkmenas (apie jas reikia paklausti kraustytojo atstovo kai su juo deratės) – ar įmonė turi specialias priemones apsaugoti durims, grindims ir sienoms. Profesionalai tokias priemones naudoja, kad nesuadintų inventoriaus ir naujo bei brangaus remonto.

Sudarykite sutartį, nepasitikėkite žodžiu.