Net gražiausiai įrengti apartamentai, hostelis ar kaimo turizmo sodyba šeimininkui neatneš laukto pelno jei nebus klientų. Konkurencijai didėjant pritraukti poilsiautojus ir svečius vis sudėtingiau.
Todėl dalį verslo sąnaudų tenka skirti ne tik savo išpuoselėto nuomojamo būsto priežiūrai ir puoselėjimui, bet ir reklamai. Ši lazda turi du galus. Nors, vos tik patalpinus skelbimą kurioje nors svetainėje, sulauksite elektroninių laiškų ir skambučių su pasiūlymais padėti, neskubėkite leisti sunkiai uždirbtų pinigų.
Pirmiausia išmėginkite būdus, kurie sąlyginai pigūs ir įkandami kiekvienam šeimininkui. Pirmiausia tai kokybiškos internetinės svetainės kūrimas. Be jos šiais virtualios realybės laikais bus sudėtinga. Nereikia meno šedevro. Pažįstamas studentas tokį tinklalapį sukurs už keletą šimtų litų. Dizainą ir jau paruoštą turinio valdymo sistemą galima įsigyti už kelias dešimtis, ar, jei norite gražesnės, kelis šimtus litų.
Tinklalapį sukurti ir jame įdėti bent kiek tekstų dar prieš pradedant priimti svečius. Paieškos sistemos jį suindeksuos ir vėliau, kai jau reikės ieškoti klientų ir kovoti dėl pozicijų paieškoje bus lengviau. Galų gale, kai jūsų viešbutis, apartamentai ar svečių namai atvers duris, jau turėsite ką parodyti žmonėms ir galėsite ieškoti reklamos. Kol nebus puslapio, tiesiog nebus į kur atvesti potencialių užsakovų.
Nepagailėkite šiek tiek pinigų fotografui. Net pats gražiausias butas, jei bus įamžintas mobiliuoju telefonu, nepatrauks akies.
Kai turite savo tinklalapį, galite pradėti talpinti skelbimus mokamuose ir nemokamuose portaluose. Būtinai detaliai aprašykite paslaugas, negailėkite nuotrauką ir, kur tai leidžiama, palikite nuorodą į savo tinklalapį. Tik taip galėsite spręsti kur svetainė efektyviausia. Galbūt joje verta pirkti papildomas reklamines paslaugas o su kitais puslapiais net negaišti laiko ir nešvaistyti pinigų.
Šiandien madinga steigti grupes socialiniuose tinkluose. Deja, lietuviška praktika sako, kad „facebook“ smagus laiko leidimo būdas, tačiau ne pardavimų kanalas. Tiesiog tokia logika. Mūsų šalis gan maža, lietuvių, ieškančių nakvynės ne savo miestuose palyginus nedaug. Čia ne Lenkija ar Rusija, kur iš komandiruotės į kitą valstybės kraštą automobiliu negrįši tą pačią dieną. Išimtis gali būti tik retas paslaugas siūlančios kaimo turizmo sodybos ir apgyvendinimu kurortuose užsiimantys verslai. Tačiau socialiniai tinklai turi ir vieną gan didelį trūkumą. Norint palaikyti juose įsteigtas grupes, tam reikia skirti pakankamai daug laiko ir pastangų. Jei laikas jums prabanga, geriau net nepradėkite.
Kitas kelias žmogiškasis. Jei nuomojate butus valandai ar parai didmiesčiuose, pakalbėkite su taksistais. Jie sutinka įvairių žmonių. Galbūt už nedidelį komisinį mokestį jie parūpins vieną kitą klientą. Panaši padėtis ir kurortuose. Dalį apartamentų ir vilų sezono metu pernuomoja tarpininkai, kurie klientų ieško prie įvažiavimo į Palangą, ar autobusų stoties.
Pasistenkite susipažinti su kolegomis. Jie nemokamai, ar už komisinį mokestį jums mielai atsiųs žmones, kurių patys negali priimti. Aišku, su sąlyga, kad kitą kartą jiems atsidėkosite tuo pačiu.
Jei verslas visiškai legalus, registruokitės tarptautiniuose trumpalaikės nuomos puslapiuose, tokiuose, kaip „Booking“, „Hostelworld“.
Jei įmanoma, rinkite klientų duomenis, bent jau elektroninio pašto adresus. Kalėdinis sveikinimas, ar laiškas sezono pradžioje žmonėms primins vietą, kur maloniai leido laiką.
Vien reklamos šiais laikais neužtenka. Tik kokybiškas ir patrauklus objektas išlaikys žmones ir juos paskatins grįžti.
Verslininko patarimai
Čia keletas žinomo Sankt Peterburgo hostelio „Hello Hostel“ savininko Ivano Fiodorovo patarimų, kaip išsukti sėkmingą apgyvendinimo verslą.
Pradėdami verslą iš karto susitaikykite su mintimi, kad suplanuoto biudžeto neužteks. Mes patys skaičiavome, kiek mums kainuos 153 kvadratinių metrų ploto remontas. Sąmatą viršijome tris kartus.
Įsisąmoninkite paprastą tiesą – jūsų klientas tai svečias. Žmones reikia mylėti, o ne stengtis iš jų išlupti paskutinį skatiką. Kitaip jie nesugrįš.
Ieškokite kas jus išskirtų iš kitų ir dėl kokios paslaugos ar aplinkos žmonės rinktųsi jus, o ne apartamentus už kampo. Kai kurie mūsų svečiai gali apsistoti brangiausiame miesto viešbutyje, tačiau atvažiuoja pas mus, nes ieško gerų emocijų ir įdomių pažinčių.
Kurkitės tik kai rasite įdomias patalpas. Mums pasisekė, nes dirbame istoriniame pastate. Vien jo architektūra traukia žmones ir sukuria tinkamą atmosferą.
Ivano Fiodorovo hostelio tinklalapis: http://hellohostel.ru
Kinietė, buto šeimininkė, nuomotojai nesant namie bute įrengė atsisveikinimo salę Kinietė, grįžusi iš darbo, pamatė, kad jos nuomojamo buto šeimininkė savo miegamajame įrengė memorialinę salę. Istorija praseidėjo kai Šanchajaus mieste gyvenanti moteris, vardu Wang, sulaukė savo nuomojamo buto savininko dukters skambučio ir paprašė pasilikti viešbutyje porai dienų. Ji pareiškė, kad Wang butą jai reikia naudoti […]
Senijie Vilniaus mikrorajonai kaip masalas traukia vystytojus, nes čia yra daug erdvių, kur galima įterpti vieną kitą daugiabutį, ar netgi naują kvartalą. Be to, čia prie pat mokyklos, darželiai ir pliklinikos, kas didina naujų projektų patrauklumą, nereikia, kaip iš Pilaitės ar Perkūnkiemio vežioti per kamščius vaikus į būrelius, mokyklas ir darželius, o patiems melstis, kad […]
Butai investicijai, arba, išvertus iš liaudiškos ekonominės naujakalbės butas pensijai, tai ne vieno doro lietuvio svajonė. Žmonės puikiai supranta, kad Sodra pensijoje jais nepasirūpins, o gyventi norisi oriai. Todėl investuoja į nekilnojamąjį turtą, nes Lietuvos sąlygomis tai viena iš mažiausiai rizikingų ir stabiliausių investicijų.Žiūrint į pastarųjų metų kainų ir butų nuomos kainų šuolius ypatingai atsiperkanti. […]