Svajonių išsipildymas: prabangi kelioninė priekaba, kuri gali įkrauti jūsų elektromobilį

Prabangių gyvenamųjų priekabų gamintojas „Bowlus“ paskelbė apie naujos visiškai elektrinės transporto priemonės „Volterra“ paleidimą į rinką. Tai, kaip teigiama, pirmoji pasaulyje masinės gamybos elektrinė transporto priemonė ant ratų.

Beveik neįmanoma nepastebėti „Bowlus“ kelionių priekabos automobilių sraute. Poliruotą išorę su retro aerodinaminiu stiliumi atsveria itin modernus interjeras. Dabar naujas modelis, panašus į kitus „Bowlus“ pasiūlymus, tačiau jame nerasite propano ar degimo generatorių. Jis vadinamas „Volterra“ ir yra 100 procentų elektrinis.

„Bowlus“ teigia esąs pirmasis pasaulyje pagaminęs visiškai elektrinį kemperį. Mes parodose jau matėme elektrines koncepcijas ir kitas priekabas, varomas švaria elektra, tačiau „Bowlus“ gali būti pirmasis, kuris rinkoje pasirodys kažkas, ką žmonės gali nusipirkti. „Volterra“ yra pirmoji kelionių priekaba, kurioje sumontuota indukcinė viryklė, ir pirmoji, kurioje yra įmontuotas spartusis palydovinis internetas.

Jei velkate elektromobilį, „Volterra“ gali būti prijungtas prie transporto priemonės, kad būtų galima įkrauti vairuojant. Ir atvirkščiai, jei priekaba pakrauta, bet transporto priemonė sustoja, avarinio maitinimo režimu galima nuvažiuoti apie 105 kilometrus. „AeroSolar“ sistemoje taip pat yra 420 W saulės energijos blokas, skirtas naudoti, kai priekaba stovi arba juda.

Viduje yra standartinis „Bowlus“ kemperis, kuriame telpa keturi suaugusieji. Bendrovė siūlo įvairias spalvas salono apdailai, kad sukurtų asmeninę atmosferą, ir, žinoma, ji turi visiškai įrengtą vonios kambarį ir virtuvę.

Jei jau esate susipažinę su Bowlus, žinote, kad bendrovės prabangios priekabos nėra pigios. „Volterra“ gyvenamasis namelis ant ratų nėra išimtis. Kemperio kaina prasideda nuo 310 000 USD.

Panašūs skelbimai

Sodyba – kokias staigmenas joje galima rasti po žiemos, ką galima apdrausti?

Sodyba – kokias staigmenas joje galima rasti po žiemos, ką galima apdrausti?

Pavasarį liaudis patraukia į kaimą. Tiksliau į per žiemą primirštas sodybas, kurios dažnai neturi nieko bendro su tiksuoju kaimu, tačiau savininkui leidžia pamedituoti ir, verčiant šašlyką prabangioje kepsninėje, pasvajoti apie šaknis. Visgi, šis turtas pats savęs neprižiūri. Kokių siurprizų galima rasti sodybose – nesvarbu, ar tai nuosava, ar nuomojama sodyba – po žiemos – šiame […]

Būsto nuomos mokėti neišgalintis italas persikėlė gyventi į oro uostą – kuo tai baigėsi

Būsto nuomos mokėti neišgalintis italas persikėlė gyventi į oro uostą – kuo tai baigėsi

Devynis mėnesius Bolonijos oro uoste gyvenęs senyvas vyras rado naujus namus. Žinomas tik Arnaldo vardu, 83 metų vyras pradėjo gyventi oro uoste, kai nebegalėjo sau leisti mokėti už būsto nuomą. Pensijos jam tiesiog nebepakako. Bolonijos Guglielmo Marconi oro uosto, septinto pagal dydį Italijoje, darbuotojai jam tapo tarsi šeima – aprūpino miegmaišiu, kava ir maistu. Oro […]

Mikrobutai – kas juos išrado, kiek kainuoja nuoma pasaulio didmiesčiuose

Mikrobutai – kas juos išrado, kiek kainuoja nuoma pasaulio didmiesčiuose

Mikro apartamentai – arba kapsulės, kaip jie dar vadinami – šiandien yra labai paplitę pasaulyje. Manoma, kad šį būstą sugalvojo japonų architektas Kise Kurokawa, 1972 metais Tokijuje pastatęs Nakagino bokštą su 144 butais. Kiekvienoje kapsulėje buvo tik būtiniausi dalykai: vonios kambarys, lova, virtuvėlė ir apvalus langas – jų plotas siekė 4,5 kvadratinio metro. Po Japonijos […]